Współpraca

Warunki współpracy

wsp1

Udzielamy 6 miesięcznej gwarancji na towary znajdujące się w jej ofercie, od dnia ich nabycia.

W przypadku stwierdzenia wady w zakupionym towarze fakt ten należy zgłosić do przedstawiciela handlowego obsługującego dany region. Przedstawiciel handlowy dokona wstępnej oceny oraz poinformuje o szczegółach obowiązującej procedury reklamacyjnej.

Firma dokłada wszelkich starań, aby reklamacje zostały rozpatrzone w sposób rzetelny i obiektywny.

 

 

wsp4

Zachęcamy do korzystania z elektronicznego obiegu faktur sprzedaży, które dostarczane drogą elektroniczną skutecznie usprawniają i poprawiają: termin dostarczania faktur, ilość wystawianych duplikatów oraz spływ należności.

Regulamin e-faktura

wsp2

Zapraszamy do zapoznania się z ogólnymi warunkami sprzedaży i obowiązującą procedurą reklamacyjną.

Formularz reklamacjiOgólne Warunki Sprzedaży

Współpracujemy z firmami spedycyjnymi

Współpracujemy z firmami spedycyjnymi. Przesyłki dostarczane są zazwyczaj w następny dzień roboczy od dnia nadania w godz. 8.00 – 17.00.

wsp3

Przed odbiorem przesyłki zawsze należy sprawdzić, czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Jeśli opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy naklejone na przesyłkę są zerwane, należy w obecności kuriera sprawdzić, czy towar jest nieuszkodzony i kompletny.

W przypadku uszkodzenia lub niezgodności towaru z załączonym dokumentem, należy w obecności przewoźnika sprawdzić, czy towar jest nieuszkodzony i kompletny. W przypadku uszkodzenia lub ubytku należy dokonać wpisu w dokumencie przewozowym oraz w obecności przewoźnika sporządzić protokół szkody oraz fotografie przedstawiające uszkodzenia, które będą warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia czy utraty podczas transportu.