Współpraca

Warunki współpracy

wsp1

Od dnia nabycia towarów, znajdujących się  w naszej ofercie udzielamy 6 miesięcznej gwarancji;

W przypadku stwierdzenia wady w zakupionym towarze, należy fakt ten zgłosić do przedstawiciela handlowego, obsługującego dany region. Przedstawiciel handlowy dokona wstępnej oceny oraz poinformuje o szczegółach obowiązującej procedury reklamacyjnej;

Reklamacje rozpatrywane są w sposób rzetelny i obiektywny.

 

 

wsp4

Zachęcamy do korzystania z elektronicznego obiegu faktur sprzedaży, które dostarczane drogą elektroniczną skutecznie usprawniają i poprawiają termin dostarczania faktur, ilość wystawianych duplikatów oraz spływ należności.

Regulamin e-faktura

wsp2

Ogólne warunki sprzedaży oraz obowiązująca procedura reklamacyjna – poniżej

Formularz reklamacjiOgólne Warunki Sprzedaży

Współpraca z firmami spedycyjnymi

Przesyłki dostarczane są w godz. 8.00 – 17.00, zazwyczaj w następny dzień roboczy od dnia nadania.

wsp3

Zawsze należy sprawdzić, czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
Jeśli opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy naklejone na przesyłkę są zerwane, należy w obecności kuriera sprawdzić, czy towar jest nieuszkodzony i kompletny.

W przypadku uszkodzenia lub niezgodności towaru z załączonym dokumentem, należy w obecności przewoźnika sprawdzić, czy towar jest nieuszkodzony i kompletny. W przypadku uszkodzenia lub ubytku należy dokonać wpisu w dokumencie przewozowym a także w obecności przewoźnika sporządzić protokół szkody oraz fotografie przedstawiające uszkodzenia (materiały te stanowią warunek uwzględnienia ewentualnych roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia czy utraty podczas transportu).